3. Doktorandentagung der Rechtswissenschaften (Universidad Zaragoza, Spanien)

Die Kommission für das Doktoratsstudium der Rechtswissenschaften der Universidad Zaragoza, Spanien, lädt herzlich zur 3. Doktorandentagung der Rechtwissenschaften ein.

Die Veranstaltung bezweckt, die provisorischen Forschungskenntnisse der Doktoranden bekannt zu geben. Die Tagung ist ein guter Anlass, neue Kontakte zu Forschern anderer Universitäten zu knüpfen und miteinander Eindrücke und Anregungen auszutauschen.

Die Tagung findet am 7. Juni 2019 statt.

Weitere Informationen zu der Tagung finden Sie hier.

English version below

The Faculty of Law of the University of Saragossa, Spain, cordially invite you to their 3. Workshop for pre-doctoral researchers in Law, organized by the Academic Commission of the DPhil/PhD in Law Programme.

The activity is focused on graduate students and presents them the opportunity to disseminate their preliminary findings with the help of a poster. In addition, you can get into contact with other researchers and exchange views on their investigations.

The workshop takes places on the 7th of June 2019.

You can find further information here.