Aktuelle Informationen – Internationales

Fachbereich Rechtswissenschaft – FAU Erlangen/Nürnberg

Inhalt

Abschluss-Stipendium – reguläre ausländische Studierende Sommersemester 2019 | End of studies scholarships for international full degree students Summer Semester 2019

Das Referat für Internationale Angelegenheiten der FAU schreibt aus Mitteln des Bayerischen Staates für das Wintersemester 2019/20 Abschlussstipendien für ausländische Studierende aus. Für das Stipendium können sich Studierende in Master- und Staatsexamen-Studiengängen bewerben, die planen, ihr Studium bis zum Ende des Wintersemesters 2019/20 (d.h. bis zum 31.3.2020) abzuschließen. Für genauere Angaben und die Bewerbungsbedingungen folgen Sie bitte dem unten angegebenen Link.

Die Bewerbungsfrist für das Wintersemester 2019/20 endet am 15. November 2019!

***English version***

The Office for International Affairs offers scholarships for international students funded by the Federal State of Bavaria. These scholarships are intended to support students in their last months before graduation. Students in Master’s and state exam degree courses are eligible for funding. Students should plan to graduate by the end of Winter Semester 2019/20 (31 March, 2020) in order to be eligible. Please follow the link below for more detailed information and the conditions for application.

www.fau.eu/?p=700346

Please mind: deadline for application for Winter Semester 2019/20 is 15 November 2019!