Go Abroad With Our Funding! Heinrich J. Klein Foundation

Liebe Studierende,

die Heinrich J. Klein Förderstiftung hat sich die Förderung des internationalen wissenschaftlichen Austausches durch die Vergabe von Stipendien an Studierende zum Ziel gesetzt und fördert zeitlich begrenzte, wissenschaftlich qualifizierende Auslandsaufenthalte. Gefördert werden Studierende aller Fachbereiche, die sich bereits nachweislich für den internationalen Austausch engagiert haben. Nähere Informationen finden Sie unter hj-klein-stiftung.de.

Einsendeschluss ist der 31. Mai

English version:

Dear Students,

the Heinrich J. Klein Förderstiftung has set itself the goal of promoting international academic exchange by awarding scholarships to students and supports time-limited, academically qualifying stays abroad. Students from all faculties who have already demonstrated their commitment to international exchange are eligible for funding. You can find more information at  hj-klein-stiftung.de.

Application deadline: May 31st