Debattieren im Sommersemester | Debating in the summer semester

Liebe Debattierer*innen,

die Vorlesungszeit des Sommersemesters hat heute begonnen, der Debattierclub ist natürlich weiterhin sehr aktiv und wir freuen uns über neue Aktive, Interessierte oder Gäste.
Weiterhin gilt:

Jeden Montag um 18:00 Debatte auf englisch via Zoom
Jeden Dienstag um 18:00 Debatte auf deutsch via Zoom
Die Zoom Links bleiben die gleichen, neue Debattierer*innen sind natürlich herzlich eingeladen und können den Link formlos über die Kontaktmailadresse erfragen.

Im letzten Wintersemester haben wir auch eine erfolgreiche englische Debatte gestartet, jede Woche können also internationale Studierende, die die gerne englisch sprechen oder die, die gerne ihre Englischkenntnisse verbessern wollen hier teilnehmen. Diese führen wir natürlich sehr gerne weiter fort.

Auf eine spannende Debattier-Zeit freut sich der Debattierclub und wünscht allen viel Erfolg im neuen Semester!

==== English Version ====

Dear debaters,

the lecture period of the summer semester started today, the debating club is of course still very active and we look forward to new active, interested people or guests.
Furthermore:

Every Monday at 6 p.m. debate in English via Zoom
Every Tuesday at 6 p.m. debate in German via Zoom
The zoom links remain the same, new debaters are of course warmly invited and can inquire about the link informally via the contact email address.

We have also started a successful English debate, so every week international students and/or those who like to speak or improve their english can take part. We are of course very happy to continue this.

The FAU Debating Society is looking forward to exciting debates and wishes everyone a lot of success in the new semester!